- ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥ.Κ.Π.Ε.Β.Ε. 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
- Συνάντηση με Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας
- Στάση εργασίας 11 Μαίου 2018
- Μεταθέσεις Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Κινητοποιήσεις Παρασκευή 30-03-2018
Η Αναβάθμιση του Διπλώματος μετεκπαίδευσης των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης προ των πυλών…..
Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) έκπληκτη παρακολουθεί την περισσή και άκαιρη βιασύνη του Υπουργείου να προχωρήσει στην άδικη και αδικαιολόγητη αναβάθμιση του διπλώματος διετούς μετεκπαίδευσης των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης σε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Γενικά, τα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης, μέχρι την πλήρη κατάργησή τους πριν από μερικά χρόνια, αποτέλεσαν αποκλειστικό προνόμιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ70, συνοδευόμενο από πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα για δύο ολόκληρα χρόνια. Δυστυχώς, όμως, ποτέ κάποιος εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών και Μουσικής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν είχε δικαίωμα παρακολούθησης της συγκεκριμένης επιμόρφωσης. Ουσιαστικά, ενώ αρχικά έδινε τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς ΠΕ70 διετούς φοιτήσεως να εξομοιωθούν με τους αντίστοιχους μετά το 1990 τετραετούς φοίτησης και παράλληλα να αποκτήσουν ένα δίπλωμα μετεκπαίδευσης, με στόχο την αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους, στη συνέχεια αποτέλεσε προϊόν εκμετάλλευσης από συγκεκριμένους θεωρητικά διασφαλιστές της ισότητας και των ίσων ευκαιριών των εκπαιδευτικών, ώστε να προωθηθούν στις κρίσεις στελεχών τα ''δικά τους'' παιδιά.
Συνεπώς, το δίπλωμα από οποιοδήποτε Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, σε αντίθεση με τους μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πρόγραμμα εξειδίκευσης, δεδομένο που γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό και από τους πλέον αδαείς. Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε όλους εκείνους που υποσκάπτουν κάθε έννοια ισότητας σε αυτή τη χώρα να πριμοδοτούν γενναία και αποφασιστικά τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70, ΄΄χαρίζοντας΄΄ τους μέσω αυτού μόρια απλόχερα, με τα οποία καταλάμβαναν όλα τα χρόνια ευκολότερα από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων θέσεις στελεχών διοίκησης της εκπαίδευσης. Η διαφορετική αφετηρία με την οποία ξεκινούσαν τη δυνατότητα μοριοδότησής τους οι δύο συγκεκριμένες αυτές κατηγορίες εκπαιδευτικών, δηλαδή των προυχόντων δασκάλων - εκπαιδευτικών ΠΕ70 και των παρακατιανών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, είναι γνωστή εδώ και χρόνια και δυστυχώς ενοχλούσε και εξακολουθεί να ενοχλεί μόνο την Ομοσπονδία μας, η οποία δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια μπροστά στην καταφανέστατη αυτή αδικία.
Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει οποιαδήποτε προσπάθεια υποβιβασμού των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών όλων των εκπαιδευτικών και προτείνει στο νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά που θα κατατεθεί από το Υπουργείο τον Νοέμβριο να διαχωριστεί η βαρύτητα των μεταπτυχιακών τίτλων με βάση τις πιστωτικές μονάδες (ects) που δίνει το καθένα και όχι να βαφτίζεται το ψάρι κρέας, διαιωνίζοντας αδικίες και βολέματα που δεν ''μπορούν'' να αρθούν εδώ και χρόνια. Θα ήταν χρήσιμο οι ιθύνοντες του Υπουργείου για το καλό αυτού του τόπου, να μην εφευρίσκουν νέες αδικίες, αλλά να διορθώσουν τις ήδη υπάρχουσες που προωθούν σκόπιμες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών που εργάζονται στον ίδιο εργασιακό χώρο.
Το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.
17ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ Ε.Γ.Β.Ε.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10 - 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
ΝΕΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ - ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Οργάνωση: Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος
Υπό την αιγίδα του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη
Προθεσμία υποβολής επιστημονικών ανακοινώσεων 2 Δεκεμβρίου 2016, χωρίς δυνατότητα οποιασδήποτε παράτασης.
Η συμμετοχή στο Πανελλήνιο Συνέδριο για τα ταμειακά τακτοποιημένα μέλη της Ε.Γ.Β.Ε. είναι δωρεάν.
Η συμμετοχή στα σεμινάρια για όσους εγγραφούν να παρακολουθήσουν το συνέδριο είναι δωρεάν.
Το συνέδριο θα διεξαχθεί σε ένα νέο, φιλόξενο και άρτια εξοπλισμένο χώρο, στο αμφιθέατρο του δημαρχείου του δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη το οποίο βρίσκεται στο Πανόραμα
(πρώην δημαρχείο Πανοράματος), στην οδό Απόστολου Σαμανίδη 21 (οδός Πανοράματος - Θέρμης). Στο χώρο διεξαγωγής υπάρχει μεγάλος ανοιχτός-υπέργειος χώρος
στάθμευσης που διατίθεται δωρεάν. Πρόσβαση υπάρχει και με αστική συγκοινωνία με τη γραμμή 58 (με αφετηρία την οδό Ελ. Βενιζέλου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης), στάση δημαρχείο.
Το συνέδριο θα περιλαμβάνει: Ειδικές εισηγήσεις - στρογγυλές τράπεζες, 5 εξειδικευμένα σεμινάρια, μια Ειδική Παρουσίαση και ελεύθερες ανακοινώσεις από όλο το φάσμα
της αθλητικής επιστήμης (προφορικές, αναρτημένες,short καιfullpaper). Στους συμμετέχοντες στο συνέδριοθα δοθεί Δίπλωμα Συμμετοχής. Για κάθε σεμινάριο θα δοθεί
χωριστή βεβαίωση συμμετοχής.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ:Ε.Γ.Β.Ε., Προξένου Κορομηλά 51, Τ.Κ. 54622, Θεσσαλονίκη
Τηλ. και Φαξ: 2310 / 282512 - Διεύθυνσηinternet,www.egve.gr
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΡΙΤΗ 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σας καλεί, την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου ημέρα απεργίας, σε παράσταση-συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 11.30.
Ας δείξουμε δυναμικά ότι διαφωνούμε με όσα αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς.
Το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.
Της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ο.Κ.Π.Ε.)», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός Προξένου Κορομηλά 51, όπως εκπροσωπείται σύμφωνα με το νόμο, ΑΦΜ 099260007
ΠΡΟΣ
Όπως γνωρίζετε, επανειλημμένα θέσαμε υπόψη σας τα κύρια αιτήματα του δευτεροβάθμιου συνδικαλιστικού οργάνου μας, των μελών μας- Συλλόγων μας και των Καθηγητών Ειδικοτήτων, που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ήτοι αιτούμαστε:
Δυστυχώς κωφεύετε.
Επειδή εμμένουμε στα ως άνω αιτήματά μας, επί των οποίων συνήλθε η Γενική Συνέλευση της δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ο.Κ.Π.Ε.)» και ομοφώνως αποφασίσθηκε ότι επί τω σκοπό επίτευξής τους, η κήρυξη και πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας για την Τρίτη 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ, για τα αιτήματα που αναλυτικά προεκτέθηκαν, την κήρυξη και πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας για την Τρίτη 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016.
Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μας, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς ους απευθύνεται, προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, το δε δικαστικό επιμελητή καλούμενο να αντιγράψει ολόκληρη την εξώδικη δήλωση στην έκθεση επίδοσης που θα συντάξει.
Θεσσαλονίκη, 21-9-2016
Η ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΟΛΓΑ ΒΛΟΝΤΖΟΥ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Α.Μ.ΔΣΘ 5469
ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗ 10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ: 2310-25.25.91
ΚΙΝ: 6974.88.40.68
ΑΦΜ: 047554177
Ε-mail: vlontzoulawoffice@yahoo.gr
ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ...
Η υπομονή των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων έπιασε πάτο! Η κοροϊδία έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο! Από τη μία πλευρά δε γίνεται κανένας μόνιμος διορισμός εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, λόγω των περιορισμών της τρόικας, ενώ από την άλλη παρατηρείται παρατεταμένη καθυστέρηση τόσο στην πρόσληψη αναπληρωτών όσο και τον καθορισμό οργανικών θέσεων για τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς ΠΕ05, 07, 08, 19-20 και 32, λόγω της γνωστής κωλυσιεργίας και των ψεύτικων υποσχέσεων του Υπουργείου. Δυστυχώς, οι παρενέργειες της κατάργησης των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.) άρχισαν σιγά-σιγά να γίνονται εμφανείς, όχι μόνο στους πολύπαθους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν έχουν πια καμία ουσιαστική ελπίδα για να ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον, αλλά και στους γονείς των μαθητών και μαθητριών που βλέπουν τη μείωση των ωρών διδασκαλίας από συγκεκριμένα μαθήματα να συνεπάγεται ''ακούσια και μεθοδευμένη'' επιβάρυνση του οικογενειακού τους προϋπολογισμού, με αποτέλεσμα την αναγκαστική στροφή προς τη γνωστή ''πεπατημένη'' του φροντιστηρίου. Τελευταίο πρόσφατο και άκρως καίριο χτύπημα - πλήγμα κατά των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων υπήρξε η υπ' αριθ. Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016 (ΦΕΚ 1324 τ.Β΄/11-5-2016) Υπουργική Απόφαση για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοημέρου Δημοτικού Σχολείου, σύμφωνα με την οποία, ναι μεν η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσας στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, αλλά «σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του προγράμματος από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου».
Διαπιστώνουμε, συνεπώς, υπέρμετρη ευκολία και αδικαιολόγητη προχειρότητα στην ''στοχευμένη'' και ''προμελετημένη'' προσπάθεια του Υπουργείου να αναθέτει με τον πλέον απροκάλυπτο και εριστικό τρόπο τη διδασκαλία συγκεκριμένων ειδικών διδακτικών αντικειμένων σε μη ειδικευμένους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70, με εξαιρετικά σοβαρούς κινδύνους τόσο για την ελλιπή εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών όσο και για την υγεία τους. Τα αντικείμενα της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, της Θεατρικής Αγωγής, των Εικαστικών, της Πληροφορικής και των Ξένων Γλωσσών ΠΡΕΠΕΙ να διδάσκονται ΜΟΝΟ από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Ευτυχώς ή δυστυχώς, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70, βάσει φυσικά των πανεπιστημιακών σπουδών τους, δεν έχουν ούτε την επιστημονική γνώση ούτε και την εξειδίκευση στα συγκεκριμένα αντικείμενα, ώστε να καλύψουν επαρκώς όλα όσα περιέχονται στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Παράλληλα, δεν έχουν ούτε την απαραίτητη επιστημονική κατάρτιση για να διδάξουν με ασφάλεια συγκεκριμένα διδακτικά αντικείμενα. Με αυτόν τον τρόπο τίθεται φυσικά σε κίνδυνο η υγεία των μαθητών και μαθητριών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, ενώ στα υπόλοιπα μαθήματα στερείται από τους μαθητές και μαθήτριες η δυνατότητα πλήρους και ολοκληρωμένης εκπαίδευσής τους. Οι ελπίδες των μαθητών και μαθητριών για ''ίσες ευκαιρίες'' μέσω διδασκαλίας από εκπαιδευτικούς όλων των παραπάνω ειδικοτήτων αποδείχθηκαν φρούδες και μετατράπηκαν σε ''μπαλώματα'' από εκπαιδευτικούς ΠΕ70, ώστε οι τελευταίοι να μην πλεονάζουν, συμπληρώνοντας με κάθε τρόπο πρώτα αυτοί το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας τους. Καταργήθηκαν τα σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. που δημιουργούσαν υποτιθέμενες ''ανισότητες'' για να δημιουργηθεί μια αναντίρρητα ξεκάθαρη και χειροπιαστή ανισότητα, αυτή της δημιουργίας σχολείων ''δύο ταχυτήτων'', αφού πλέον κάποια ελληνόπουλα θα διδάσκονται τις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς πληροφορικής, ενώ αντίθετα κάποια άλλα από μη επαρκείς δασκάλους - εκπαιδευτικούς ΠΕ70, ώστε να ικανοποιηθεί στο έπακρον η γνωστή και υποβόσκουσα λογική - πρακτική του Υπουργείου που εδράζεται στη φράση ''το μη χείρον βέλτιστο''. Το γεγονός ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί ΠΕ70 επιμορφώθηκαν στις Τ.Π.Ε. στο Β΄ επίπεδο, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να τους εξισώσει με τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 ή ΠΕ20 για τη διδασκαλία της Πληροφορικής. Γενικότερα, επίσης, σε καμία περίπτωση δεν πιστοποιείται διδακτική επάρκεια που να οδηγεί σε εξίσωση των εκπαιδευτικών ΠΕ70 με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, λόγω πιθανής χρόνιας ή μη ενασχόλησής των πρώτων με τον αθλητισμό, τη μουσική, το θέατρο ή ακόμη και τις νέες τεχνολογίες. Με δεδομένη την επικείμενη με νόμο από το Υπουργείο κατάργηση της επάρκειας διδασκαλίας των ξένων γλωσσών από τους κατόχους του Γ2 επιπέδου που συνεπάγεται τον περιορισμό των πιστοποιητικών απλά σε άριστη, πολύ καλή ή καλή γνώση, είναι πρωτόγνωρο να γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω, καθιστώντας ως ''απόλυτα επαρκείς'' σε ποικίλα γνωστικά αντικείμενα εκείνους που σε καμία περίπτωση, ακόμη και αν θέλουν, δεν μπορούν να είναι.
H Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.) εκφράζει την έντονη αντίρρηση της για τα απαράδεκτα σχέδια του Υπουργείου και των ''εκ του πονηρού'' ευνοημένων του, τα οποία δυστυχώς θα καταρρακώσουν τόσο μαθητές και μαθήτριες όσο και εκπαιδευτικούς. Δεν είναι υπεύθυνοι οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων για τα όποια κακώς κείμενα συμβαίνουν διαχρονικά στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας, αλλά η έλλειψη κάθε είδους στοιχειώδους σχεδιασμού για την ουσιαστική και αποτελεσματική λειτουργία τους. Για αυτόν τον λόγο καταδικάζουμε το απαράδεκτο σχέδιο της κυβέρνησης που μεθοδεύει την οπισθοδρόμηση της ΠΑΙΔΕΙΑΣ, αλλά και την επαγγελματική εξαθλίωση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, οι οποίοι σταδιακά, μέσω της μείωσης των ωρών διδασκαλίας τους, αρχίζουν να ''φλερτάρουν'' με την όχι και τόσο απίθανη πια οριστική απομάκρυνσή τους από το δημοτικό σχολείο. Η Ο.Κ.Π.Ε. δεν έχει άλλη επιλογή από το να προβεί σε όλες τις απαραίτητες κινήσεις, αρχής γενομένης από την Τρίτη 27/9, με την απεργία που έχει προκηρύξει, ώστε ν' ανατραπεί το άκρως απαράδεκτο και ύπουλο αυτό σχέδιο εξόντωσης μιας μεγάλης μερίδας εκπαιδευτικών που έχουν δώσει ακόμη και την ψυχή τους για τη βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο. Η λογική ότι η διδασκαλία των μαθημάτων ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση από τους αντίστοιχα καταρτισμένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς δεν είναι ιδιαίτερα απαραίτητη και ότι μπορεί να υποκαθίσταται από εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70, δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή, αν φυσικά αναλογιστούμε ότι, κατά γενική παραδοχή, η διδασκαλία από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων έχει συμβάλει καθοριστικά όλα αυτά τα χρόνια στην ''ουσιαστικά ποιοτική'' αναβάθμιση της εκπαίδευσης στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας. Σε μια εποχή που παγκοσμίως πρωτοστατεί και αποτελεί επιτακτική ανάγκη η εξειδίκευση και η επιστημονική γνώση, η κοινωνία μας πλέον χρήζει ανάγκης σταθερότητας και όχι πειραματισμών. Κατά συνέπεια, καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να ανακαλέσει το σχετικό εδάφιο που περιέχεται στην Υπουργική Απόφαση για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και να προβεί σε προσλήψεις ικανού αριθμού μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για την κάλυψη όλων των δεδομένων ελλείψεων στα δημοτικά σχολεία της χώρας, διασφαλίζοντας, όπως είναι εύλογο, τη διδασκαλία των αντικειμένων ειδικότητας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ από τους εκπαιδευτικούς εκείνους, οι οποίοι κατέχουν το αντίστοιχο Πανεπιστημιακό πτυχίο.
Το Δ.Σ. της Ο.Κ.Π.Ε.
Read more...