- ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΥ.Κ.Π.Ε.Β.Ε. 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
- Συνάντηση με Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας
- Στάση εργασίας 11 Μαίου 2018
- Μεταθέσεις Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Κινητοποιήσεις Παρασκευή 30-03-2018
Θα παραπέμψουμε την ΕΛΜΕ Α’ ΚΥΚΛΑΔΩΝ (ΒΟΡΕΙΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ), τους τοπικούς συλλόγους Δασκάλων που ανήκουν στη ΔΟΕ, την ίδια τη ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ αλλά και την ΟΚΠΕ στα έγγραφα που η τέως σχολική σύμβουλος Κυκλάδων και νυν σχολική σύμβουλος Στερεάς Ελλάδας έχει κοινοποιήσει και παρακαλούμε για τις δικές τους ενέργειες:
ΣYNTAΞIOΔOTIKA ΘEMATA
ΠΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ-ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ
ΩΣ ΣΥΝΤΑΞΙΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Δ.Σ της Ε.Π.Φ.Α.Ν Ρεθύμνου προκηρύσει απολογιστική και εκλογική Γενική Συνέλευση την Τρίτη 10/01/2012 και ώρα 19:00 στο αμφιθέατρο του13ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνης (Μασταμπάς).
Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γενική Συνέλευση θα επαναληφθεί την Τρίτη 17/01/2012 και ώρα 19:00 στον ίδιο χώρο.
Αναμφισβήτητα τον τελευταίο καιρό τα ΠΥΣΠΕ και τα ΠΥΣΔΕ πρωταγωνιστούν στην εκπαιδευτική σκηνή της χώρας. Ελέω 3848, αποτιμούν τα μόρια των υποψήφιων διευθυντών σχολικών μονάδων, εκτιμούν τη συγκρότηση και την ακεραιότητα του χαρακτήρα των υποψηφίων, αποφαίνονται εν τέλει για το ποιος θα διοικήσει τα σχολεία της περιοχής τους.
Στη δική μας περίπτωση, το ΠΥΣΠΕ αποφάσισε πως οι ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ υποψήφιοι του νομού με μεταπτυχιακό και διδακτορικό δίπλωμα δεν έπρεπε να μοριοδοτηθούν για το μεταπτυχιακό τους γιατί αφορούσε, λέει, το ίδιο επιστημονικό αντικείμενο.
Τι και αν κάναμε ένσταση; Απορρίφθηκε! Τι και αν επικαλεστήκαμε τις αποφάσεις άλλων συμβουλίων επιλογής που είχαν μοριοδοτήσει ανάλογα μεταπτυχιακά; Τι και αν προσκομίσαμε προκηρύξεις, για πλήρωση θέσεων μελών ΔΕΠ και υποτροφίες, στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα ότι το επιστημονικό αντικείμενο είναι κάτι ΠΟΛΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ και ότι σε καμία περίπτωση μία επιστήμη δεν αποτελεί αυτούσια ένα και μόνο επιστημονικό αντικείμενο;
Το ΠΥΣΠΕ, αυτός ο μικρός θεός της ελληνικής εκπαίδευσης, δε μέτρησε τα τέσσερα μόρια που δικαιωματικά μας ανήκαν, διαγράφοντας με το «έτσι θέλω» δύο χρόνια από τη ζωή μας.
Αλήθεια, ποιους θέλουμε για Διευθυντές Σχολικών Μονάδων;
Αυτές τις μέρες σε ολόκληρη τη χώρα λαμβάνουν χώρα οι συνεντεύξεις για την επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Άσχετα με τη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί για τη σύνθεση των συμβουλίων επιλογής, τη δέουσα στάση των αιρετών ή για το ρόλο του Διευθυντή-Manager αυτό το κείμενο θα σταθεί στα εξής σημεία:
Α) τα τυπικά προσόντα κάνουν κάποιον πιο ικανό για τη συγκεκριμένη θέση;
Β) η παλαιότητα κάνει τον καλό διευθυντή;
Γ) η συνέντευξη μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή του καλύτερου;
Δ) τα κριτήρια είναι ισότιμα για όλους τους συμμετέχοντες;
Read more...